
Стронгери
Існують деякі деталі, що встановлюються у вихлопну систему автомобіля, які не входять до штатної комплектації, і не встановлюються зазвичай на заводі-виробнику автомобіля. Однак їх ставлять самі власники в процесі ремонту або модернізації вихлопу. До таких деталей належить стронгер.
У нас в даному розділі на сайті ви можете купити стронгер глушника в асортименті, дуже хорошої якості, від відомих виробників і за вигідними цінами. Також у нас на сайті ви можете замовити професійні прямоточні глушники, на вибір гофру глушника, спеціальні обманки лямбда зонда, глушники і резонатори для різних моделей і марок автомобілів.
Що таке стронгер у вихлопній системі, його будова
Якщо говорити точно, то стронгер - це спеціальна деталь вихлопної системи, яка покликана модернізувати і покращувати роботу вихлопу. Зокрема, вона прискорює в тракті рух відпрацьованих газів, а значить полегшує це завдання і для двигуна, і для самої системи. Щоб зрозуміти, навіщо його встановлюють у вихлоп, варто розглянути будову цієї деталі.
Стронгер глушника складається з таких компонентів:
- вхідний і вихідний патрубок, що мають однаковий діаметр;
- корпус циліндричної форми;
- наскрізної труби, що проходить усередині всього виробу між патрубками по центру корпусу, діаметр цієї труби і патрубків збігається;
- невеликих лопаток, розташованих усередині наскрізної труби;
- загальне розташування лопаток має вигляд спіралі, але бувають й інші конструкції.
Ця деталь має свою особливу будову, і не схожа ні на яку стандартну запчастину вихлопної системи. Її практично ніколи не ставлять у заводську комплектацію, вона служить для того, щоб тюнінгувати вихлоп. Щоб зрозуміти це, необхідно розглянути принцип роботи цього виробу.
Призначення і принцип роботи стронгера
Якщо уявити собі будову стронгера глушника, то можна вказати, які процеси в ньому відбуваються. По тракту рухаються відпрацьовані гази, а також звукова хвиля від двигуна. Про звукову хвилю ми зараз говорити не будемо, але подивимося, що відбувається в стронгері з вихлопними газами, які туди потрапляють.
Вони потрапляють у вхідний патрубок, за ним у трубу корпусу і на лопатки. Лопатки мають таку обтічну конструкцію, щоб дещо зміщувати потік газів. Конструктивно система лопаток розташовується по спіралі, а отже, всі разом вони закручуватимуть і прискорюватимуть потік. У підсумку на вихідному патрубку відпрацьовані гази рухатимуться швидше і у вигляді закрученого потоку.
Це допомагає прискорити процес виведення газів від двигуна, а також краще перешкоджати такому явищу, як протитечія. Вона з'являється в основному в глушнику штатного зразка, де сама його внутрішня будова допомагає ефективно глушити шум, але сильно перешкоджає руху газів, створюючи ціле явище протитечії. Стронгер допомагає з ним краще справлятися.
Важливо: стронгер встановлюється тільки однією правильною стороною, не можна поплутати сторони, інакше на виході ви отримаєте ефект повністю протилежний. Деталь посилюватиме ефект протитечії замість того, щоб робити навпаки.
Особливості монтажу стронгерів у вихлопну систему
Куди встановлюють цю деталь у вихлоп? Стандартно для неї окремо немає місця, а значить її монтують замість будь-якої іншої деталі. Як це відбувається, давайте розглянемо варіанти:
- стронгер замість каталізатора - якщо видаляється каталітичний нейтралізатор назовсім, а на його місце ставиться дана деталь, це допомагає поліпшити роботу системи, хоча очищення газів проводиться і не буде;
- стронгер замість резонатора - така практика також трапляється, у низці випадків це можна робити, але потрібен якісний глушник, здатний краще справлятися з компенсацією шуму;
- як самостійний виріб - якщо є місце у вихлопі, то його можна поставити і окремо;
- стронгер замість глушника - ставити не можна, ці деталі відіграють абсолютно різну функцію, і після такої заміни ви точно матимете проблеми з силою звучання мотора вашого автомобіля, він не потраплятиме в ті норми щодо шуму, які є в Україні.
Встановлення у вихлопну систему цієї запчастини робиться в переважній більшості випадків за допомогою зварювання труб системи до патрубків виробу. Можна поставити на хомути, але якість кріплення буде гіршою. Іноді зустрічаються ці деталі на фланцях, коли йдеться про адаптацію їх під конкретне авто, тоді вони просто прикручуються у вихлоп.